Εκτύπωση

Για να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημά μας, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας " ACS " που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Υψηλάντη 21, 35100 Λαμία, Τηλ. 22310 20016. Τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.

Στη συνέχεια επικοινωνείς μαζί μας στο 22310 20016 και επιβεβαιώνεις την επιστροφή.

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η διαδικασία ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, κλπ). Το ποσό επιστρέφεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά, ή με αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του δέματος βαρύνουν αποκλειστικά εσένα. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Σε περίπτωση αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος η διαδικασία που ακολουθείται για την αλλαγή προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων είναι ακριβώς η ίδια με την παραπάνω.

Μπορείς να το κάνεις, με ένα τηλεφώνημα στο 22310 - 20016, Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 – 14:00. Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.

Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος e-argiris.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας. Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.